Як переконати поділитись в соціальній мережі?

Як переконати поділитись?

Соціальні мережі, глобальна павутина – стали невід’ємною частиною нашого життя. З надмірним прогресом новітніх технологій людина не відчуває себе відчужено від все новихгаджетів та смартфонів. Здавалось би, це реальне життя й реальні обставини, які існують та ідуть своїм життям, але ніхто в середині 90-х навіть не зміг би уявити таке повне інтегрування бізнесу, особистого життя в мережу. Однак, не потрібно супротивлятьсь прогресу, а треба прийняти це й обрати для себе корисні й вигідні сторони цієї адаптації. З появою соціальних мереж люди розпочали вести подвійну гру, подвійне життя. Люди в мережах мають незміряну кількість друзів, знаменитостей, яких би в реальному житті, навряд чи мали, чи хоча б мали змогу знати про цих людей мінімум інформації. В противагу соціальним мережах, з яких людина отримує непід’ємний об’єм інформації, а ті, хто це розуміють вдало цим користуються.

Як виявити цільову аудиторію?

Розпочнемо з найбільш відомих та популярних соціальних мереж : Фейсбук, ВК, Однокласники та Інстаграм. Людей, котрі зареєстровані в даних соціальних мережах також можна поділити на умовні підгрупи, за принципом реєстрації в даних мережах. Вк орієнтовано на молодь віком від 14 – 35 років, зокрема пострадянського простору. Проаналізувавши цільову аудиторію цієї мережі, люди котрі займаються просуванням і реалізацією свого бізнесу створюють певні групи за інтересами, а самі користувачі надають повний перелік своїх побажань та інтересів, що фактично дуже полегшує процес роботи та пошук необхідної аудиторії для реалізації свого товару. Люди, що створюють свої аккаунти, надають унікальну інформацію про свої інтереси, хобі та захоплення в описі. З плином розвитку цієї мережі люди навчились грамотно нею користуватись та використовувати, зокрема: поява лайків, репостів, висвітлення соціальних коментарів. Тепер розпочнемо з того, яку ж інформацію потрібно висвітлити у своєму пабліку, щоб інші користувачі захотіли нею поділитися. Для початку, необхідно класифікувати хто, чому, і яким чином захоче зробити репост.

 

1. Вікова категорія 

2. Зацікавленість темою

3. Для чого робиться репост? 

Розглянемо для прикладу таку цільову аудиторію, як студенти. Це особистості від 18 – до 23 років. Відповідно, ми не можемо констатувати, що всі студенти люблять процес навчання, і робити орієнтацію саме на це, тому що студенти в свою чергу підписуються на різноманітні пабліки: групи своїх учбових закладів, групи, що полегшують процес навчання (написання курсових, дипломів), групи з документальними фільмами, групи, що націлені на профільне орієнтування. В свою чергу, в нас встановлений фільтр, за яким ми можемо робити певну градацію за інтересами та зацікавленістю. На фоні загальної, відносно, потрібної інформації, адміністратори можуть висвітлити новини за проханням, за гроші, за своєю потрібністю. Тому контент наповняється різнобічної інформацією з чого цільова аудиторія може переходити на посилання інших спільнот і т.д.

Що змушує нас ділитися інформацією?

Тепер розглянемо момент, чому саме я хочу зробити репост даного запису на свою сторінку:

1. Важливість

2. Унікальність

3. Хизування

4. Волонтерство.

5. Корисливість

Усі ми люди і в нас притаманні певні якості, якими ми часом пишаємось, а часом, не особливо хочемо про це ділитись, проте, на те вона й соціальна мережа, що ти відкрито націлюєшся ділитися своїм особистим життя з соціумом. Тож розглянемо детальніше:

1) Важливість – це та інформація, про яку я б не хотів забути і зокрема бажаю розповісти своїм друзям, аби вони теж залучились. Це може бути в вигляді: важливої регіональної конференції, фестивалю, концерту, заходу і т.д.

2) Унікальність – це та інформація, яка є в новинку, скажімо так «родзинка», про яку б хотілось завжди пам’ятати, а не битись в істериці протягом декількох днів: «О, Боже, де ж цей пост…. Я ж його бачив буквально вчора…». Це та інформація, практичність якої я застосую в реальному житті. (супер-простий-генійльний рецепт, як відмити духовку за 30 секунд ?, Перелік 30 книг, які з тебе зроблять генія іт.д.)

3) Хизування – хотілось би нам це визнавати чи ні, але всі ми десь в середині душі явно чи то ні, хочемо поділитись зі своїми друзями, що ми ведемо активний спосіб життя, що життя наше наповнене красками і таким чином робимо собі репости зі заходів, на яких були (фестивалі, концерти), репости цікавих закладів, де на вихідних були та з подружками каву пили, з позначкою місця перебування. Таким чином несвідомо безкоштовно роблячи рекламу цим закладам.

4) Волонтерство – тобто співчуття, яке ми виявляємо по відношенню до чужого горя і при можливому репості змушуємо своїх друзів теж не залишитись байдужими до цієї проблеми.

5) Корисливість – усі ми в певній мірі розуміємо, що нами користуються і використовують нас, як інструмент для досягнення своєї цілі. Тому користувачі вирішили не бути такими філантропами, а робити репости за щось: за безкоштовні подарунки, за акції, за нову брендову шмотку і.т.д.

Корисні поради

Потрібно пам’ятати, що велику роль відіграє те, що люди ніколи не будуть постити інформацію, якщо їм це не подобається, чи якщо їм за це щось буде. Тому, якщо людина хоче продати товар, необхідно його гарно приодягти. Люди діляться також на декілька типів і до повноти картинки необхідно застосувати повний арсенал необхідних знань. Зокрема на екрані текст, в якому Ви хочете переконати користувача і щоб він був дочитаний до кінця, не треба перевищувати 30 слів. Формулювання тези, тексту повинно бути: лаконічним, яскравим, з позивом до дії (не будь байдужим, а тим вже маєш іт.д.) Інформація, зазвичай, краще сприймається, засвоюється, якщо воно супроводжена певним зображенням і влучною назвою, тоді ймовірність того, що Ваш пост буде прочитаний зростає в рази. Таким чином, можна проаналізувати й усі наступні соціальні мережі з врахуванням своїх особливостей, проте суть залишається одна: орієнтування інформації, яку Ви повинні чи хочете донести повинно бути чітко направлено до тієї цільової аудиторії,на яку Ви орієнтуєтесь.


Заявка онлайн




Пример работы ротатора


8.8 / 10
4.5 von 5 6233